План роботи ЗДНВР

---                                                                                  Навчальний процес — це ритм.
І завуч має працювати як  годинник:
хвилина,     година,   місяць,   семестр.
Заступник директора відповідає за правильну організацію навчально-виховного процесу у школі, за виконання навчальних програм, якість викладання навчальних предметів, здійснює контроль постановки навчально-виховної роботи, успішності й відвідування учнів, регулює навантаження вчителів, організовує методичну роботу, складає розклад навчальних занять і звіти про стан навчально-виховної роботи.
Головні функції Гришиної Н.О., як заступника директора з навчально-виховної роботи
·                   Планування: усі види планування, починаючи з перспективного планування роботи школи до поурочних планів учителів.
·                    Організаційна: організація та проведення стратегічних, тактичних, поточних заходів у школі.
·                   Контролююча: оцінка результатів праці педагогічних працівників школи на основі одержаної інформації з уроків і позакласних заходів.
·                    Діагностична: проведення діагностичного дослідження різноманітних видів діяльності вчителя з метою визначення пріоритетних напрямів роботи з педкадрами.
·                   Прогностична: передбачення розвитку навчально-виховного процесу на основі вивчення інтересів, потреб учителя, учнів, батьків.
·                   Керуюча: виправлення недоліків у роботі вчителів, у першу чергу застарілих консервативних методів навчання та учіння.
·                    Координуюча: узгодженість методів праці, проведення тематичних оцінювань, демократизація планування.
·                   Пропагандистська: постійна інформація про новини науки та передового педагогічного досвіду серед учителів, батьків, дітей.
·                   Агітаційна: агітація окремих учителів  про перехід на інноваційні технології, ураховуючи можливості вчителя.
·                   Відновлюючи:  відновлення того, що забули вчителі після закінчення ВНЗ, через відповідні матеріали ШМО, проведення диференційованих методичних днів.
·                    Компенсаторна: забезпечення педагогів корисною інформацією, яку вони не одержали у процесі професійної підготовки (у першу чергу через самостійну й методичні форми роботи).
·                    Моделююча: упровадження педагогічної та психологічної науки та ППД у практику роботи школи через систему алгоритмів, пам’яток і т. д.
·                    Інформаційна: негайне ознайомлення всіх педпрацівників з важливими рішеннями МОН України, обласного та районного управління освіти через інформаційну систему у школі.
·                    Інтегральна: цілісний вплив усіх функцій завуча на педагога за певний період із набутою рефлексією методичної роботи.
·                    Моніторингова: простеження професійного росту кожного педагога, проблемних питань навчально-виховного процесу.

Функціональні обов'язки ЗДНВР Гришиної Н.О.


Планування роботи ЗДНВР
Планування роботи заступника директора з навчально-виховної  – обов’язкова і важлива ділянка роботи. Досвідчений керівник індивідуальний план використовує не лише як засіб, інструмент організації особистої праці, а й, образно кажучи, як двигун, який рухає діяльність всього шкільного колективу. Тому в плані заступника директора школи приховано один із найбільших резервів успіху.
         Важливими умовами успішного планування є:
Ø Додержання чіткої цільової настанови, підпорядкування всього комплексу заходів основній меті і завданням педагогічного процесу;
Ø Врахування циклічності педагогічних процесів, що дає можливість оптимізувати планування;
Ø Режим особистої праці заступника директора узгоджується із режимом роботи всієї школи;
Ø Дотримання принципів планування, а саме:
·                   Цілеспрямованості – постановка мети діяльності, передбачення її кінцевого результату;
·                   Науковості – врахування вимог до освіти суспільства, організація втілення в життя досягнень психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду,
·                   Перспективності – врахування перспективних завдань розвитку школи;
·                   Конкретності – формулювання заходів без декларативності, передбачення проведення конкретної роботи, здійснення якої контролюється; чітке визначення термінів здійснення заходу та відповідального за його виконання;
·                   Наступності – врахування результатів роботи за попередні роки, подальший розвиток досягнутого та передбачення ліквідації наявних недоліків;
·                   Доцільності – передбачає врахування соціального замовлення на особистість як члена суспільства;
·                   Об’єктивності – планування роботи  на діагностичних даних про стан і результативність її функціонування;
·                   Координації – узгодження всіх видів планування окремих підрозділів закладу освіти з метою забезпечення єдності дій колективу;
·                   Комплексного підходу – реалізується в науково обґрунтованому змістовому і часовому поєднанні всіх складових навчально-виховного процесу;
·                   Принцип урахування специфічних особливостей школи;
·                   Інтеграції – поєднання наукових ідей, теорій, змісту освіти, виховання й розвитку учнів.
Щоденні оперативні форми роботи ЗДНВР
·            Робота з нормативними документами.
·            Корекція розкладу уроків (заміни уроків ).
·            Ведення журналу заміни уроків.
·             Відвідування й аналіз одного уроку вчителя.
·             Самоаналіз професійної діяльності за день і рефлексія щодо планування роботи на наступний день.
·             Інформативно-аналітична діяльність (читання педагогічної, психологічної, дидактичної, науково-популярної літератури, періодики — до 30-ти сторінок щодня).
·             Ведення щоденника педагогічних спостережень.
·            Організація у індивідуальних і колективних формах методичної роботи.
·             Облік щоденної методичної роботи.
·             Контроль виїзду вчителів на курси, постійно діючі семінари, районні методоб’єднання, методичні сесії, школи методичної майстерності тощо.
·            Ранкова зустріч з учителями, учнями.
·             Індивідуальний прийом батьків, учителів і учнів.
·            Контроль відвідування учнями школи (через журнал обліку відвідування, який веде черговий клас по школі).
·            Контроль умов для успішного навчання (чистота, температурній режим, чергування по класах, прибирання на великих перервах і т. д.).
·             Оперативне втручання у вирішення конфліктних ситуацій, що виникають упродовж дня у школі.
·            Контроль виконання плану роботи школи на поточний день.
·             Контроль чергування учителів по школі, чергового класу.
·            Допомога в роботі учнівського самоврядування.
·             Оперативний контроль стану охорони праці та безпеки життєдіяльності.
·             Контроль ранкової фізичної зарядки.
·             Контроль проведення фізпауз на 4–6-х уроках.
·            Перевірка в окремих учителів поурочних планів. Підготовка різноманітних звітів (директору, райво, РМК).
Основні  форми роботи ЗДНВР
·            Заступник директора комплектує класи.
·            Складає разом із директором школи план роботи школи на рік, навчальні півріччя.
·             Керує складанням тематичних планів учителів, затверджує їх. Систематично контролює складання поурочних планів і дає вказівки про якість цих планів, учить планувати навчальний процес.
·            Складає розклад уроків і позакласних занять, розклад консультацій та інших додаткових навчальних занять для учнів.
·             Організовує заміну вчителів, які не вийшли на роботу, веде книгу обліку заміщених уроків. Веде та підписує табель для нарахування заробітної плати вчителям.
·            Відвідує уроки, консультації, класні виховні заходи, аналізує їх, дає методичні вказівки. Як правило, завучі повинні здійснювати 6-8 контрольних процедур у тиждень.
·            Організовує та контролює застосування на уроках ТЗН.
·            Разом із директором школи складає графік внутрішньошкільного контролю, що включає різного роду перевірки навчальних досягнень учнів, терміни перевірок, відповідальних за перевірку, підсумкове оцінювання.
·            Контролює виконання навчальних програм.
·         Організовує методичну роботу у школі, узагальнення й поширення педагогічного досвіду.
·        Перевіряє поурочні плани вчителів, ведення класних журналів, щоденників, зошитів.
·                   Здійснює контроль успішності й поведінки учнів.
·        Контролює виконання рішень і постанов, що відносяться до сфери діяльності завуча.
·         Здійснює особистий контроль над групою учнів з низькою успішністю або відхиленнями від норм поведінки.
·         Організує самоосвітню роботу вчителів.
·        Приймає відвідувачів.

План роботи Гришиної Н.О.  ( потижневий)

Документація ЗДНВР
Графічне планування:
·                   Розклад уроків.
·                   Розклад гурткової роботи.
·                   Розклад спецкурсів і факультативів.
·                   Графік контрольних робіт.
·                   Розклад роботи вихователів ГПД.
·                   Режим дня.
·                   Графік  внутрішкільного  контролю.
·                   Розклад роботи шкільних, районних семінарів, нарад.
·                   Графік занять учителів на курсах.
·                   Графік проведення методичних форм роботи.
Папки ( номенклатура справ)
1.                             Нормативно-правова база.
2.                             План роботи школи.
3.                             Перспективний план роботи школи.
4.                             Робочий навчальний план.
5.                             План роботи завуча на рік, на місяць.
6.                             Книга обліку особового складу педагогічних працівників.
7.                             Алфавітна книга запису учнів.
8.                             Документація з атестації педпрацівників.
9.                             Внутрішкільний контроль.
10.                         Зовнішнє незалежне оцінювання.
11.                         Державна підсумкова атестація.
12.                         План роботи науково-методичних кафедр.
13.                         Копії довідок на зарплату вчителів.
14.                         Інструкції, накази (картотеки на них);
15.                         Звіти про рух  та рівень навчальних досягнень учнів.
16.                         Методична робота: плани, протоколи.
17.                         Педагогічний моніторинг.
18.                         Передовий педагогічний досвід.
19.                         На допомогу завучу.
20.                         Курсова перепідготовка вчителів.
21.                         Організація самоосвітньої діяльності вчителів.
22.                         Інноваційна освітня діяльність.
23.                         Державна статистична звітність.
24.                         Облік дітей і підлітків шкільного віку.
25.                         Екстернат.
26.                         Робота з дошкільнятами.
27.                         Працевлаштування випускників.
Журнали:
·                   Книга обліку записів наслідків внутрішкільного контролю,
·                   Облік пропущених та заміщених уроків.
·                   Журнал обліку інструктажів з техніки безпеки та охорони праці.
 Зошити:
·                    Запис відвіданих уроків ;   індивідуальні співбесіди з учителями.
·                    Наради у школі, районі.
·                    Тести, аналіз моніторингових досліджень



Немає коментарів:

Дописати коментар